Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2016 21:58 - Заклинание за съхранение на свещеното знание
Автор: viadolorosa Категория: Изкуство   
Прочетен: 637 Коментари: 0 Гласове:
0



Дано със силата на седемте да ме дари сега

Владетелят на говора.

Те, дето движат се във кръг

със техните три вида състояния.

Ела отново ти, Владетелю на говора

и донеси ми мисълта Божествена.

Пазителю на Добрината,

вземи го моля те, на съхранение!

Във мен да се запази нека

във мен да бъде съкровеното!

Като във двата края на лъка,

ти тетивата затегни!

Владетелята на говора да удържи!

Във мен да се запази нека

във мен да бъде съкровеното!

Владелетят на говора е призован.

А ние пък от него сме упълномощени,

да се обвържем тук със съкровеното.
 

И никога със него да се не разделяме! 


Атхарва Веда, Кн.1/1,
Превод: Galya Rosenstein 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 150685
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!