Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2021 13:17 - Не ми е нужен този скучен Рай...
Автор: viadolorosa Категория: Поезия   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.02.2021 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Години дълги чаках те да ме обикнеш
И докато чаках, остарях.
Сега дори на пътешествие към рая да ме викнеш
Ще ти откажа. Просто проумях,
Че всяко нещо с времето пристига
Ако не дойде, трябва да се съгласим.
На всеки неговото трябва да му стига 
Не срещу ветровете да търчим.  
Знам, че сега, след толкова очакване
Обичаш ме, за тебе Аз съм Тя.
И вече можем да поемем
Напред към райската земя..
Но ...
Не ми е нужен този скучен рай сега, където
Ще трябва да сме и от херувими по- добри.
Аз исках с тебе в Ада да си изгоря сърцето .
От страст и щастие неповторимо да боли..



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 150699
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!