Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2021 16:00 - Кошмар
Автор: viadolorosa Категория: Поезия   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На сън ми се яви нощес душата ми

Под формата на стар панелен блок

Със много входове, етажи, прагове

фасада сива и излющен свод...

По стаите се разминавах с много хора

Познати уж и непознати, без лица

Дочути нявга реплики отново

В съзнанието ми оставили бразда

Изплуваха внезапно на повърхността.

Какъв е смисълът им, чак сега разбирах

Изпадах ту в печал, ту в тих възторг.

В прегръдките ти бях за миг, примирах

От радост и от ревност, от любов...

А после се усетих, че пропадам

Надолу, към приземното ниво

Събудих се от изненада,

че всичко просто сън било...

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 150702
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!