Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 19:30 - Красотата е преходна
Автор: viadolorosa Категория: Други   
Прочетен: 2649 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 19.06.2010 21:14


Тексътът е изтрит! Четете на адрес : http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=126818&mode=nested&order=0&thold=0


Тагове:   фотосесия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - "Не беше виждал такава грозна ...
06.08.2009 20:48
"Не беше виждал такава грозна красота..."

Оксиморонът не е просто поредният оксиморон. Доста ще мисля над него и като казвам доста, наистина имам предвид, може би: години. Няма да мога само с анализи, необходими ми са доста наблюдения и то като съм изключил, че наблюдавам. Много познато усещане, а доста ми се е изплъзнало.

И много интересен рисунък на типичният мъж - естет, в смисъла на завоевател на женската красота. Често се съсредоточавам самият над този образ, но жените гледате по-иначе над него, макар да си високо над "женската" или пък "мъжката" гледна точка. Все пак интересно ми беше да го видя описан и от жена.

Удоволствие ми беше да го прочета.
цитирай
2. viadolorosa - към cefulesteven :
07.08.2009 09:44
Драги cefulesteven ,
Радвам се!Благодаря!
Оттогава мина много време и аз продължавам да го срещам този "естет " в най-различните му варианти и превъплъщения. И продължавам да не го разбирам съвсем. Но по-важното е, че той самият себе си не може да разбере... Трудно е да разбереш Бога-творец в човека все едно дали е мъж или жена...
Сърдечни поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 151290
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!