Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2021 17:22 - Светът е решил да свърши
Автор: viadolorosa Категория: Поезия   
Прочетен: 1941 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светът е решил да свърши
Светът е решил да се унищожи
Решил е самоубийство да извърши
И да ни няма вече - аз и ти.  
Светът е решил да полудее
Всъщност, той е вече напълно луд
Не ти ли се струва, че живеем
В безвкусен филм на  Холивуд.  
Светът е застинал в безвремие
Спрял е сякаш да се върти.
Носят се писъци на сирени
Мирише на смърт и пари.  
Но, ако все пак оцелеем
Ако все пак живота спасим
Ако е речено да оживеем
Ако чудовището на злото сразим...
Обещай ми да ме потърсиш
Обещай да ми подадеш ръка
Направо ми обещай да ме прегърнеш
Така да спасим света..

viadolorosa 🖤




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elizabethborislavova - Не че светът е решил да свърши
26.03.2021 23:07
А създаделят е решил да го довърши.
цитирай
2. viadolorosa - А създаделят е решил да го довърши. ...
27.03.2021 19:54
elizabethborislavova написа:
А създаделят е решил да го довърши.

Дано, все пак, не е решил.. :)!
цитирай
3. kossef - Здравейте, жива Долороса!...
29.03.2021 15:37
Не е решил да го свърши. Заявавам това като припомням /библейския/ разказа за Лот и десетте праведници от Содом и Гомора. Един, искрено обичащ, би могъл да спаси света. А вие /в стиховете си/ сте такава, и с такава надежда... Дерзайте!
цитирай
4. shtaparov - Нищо, ще му мине- вярвай и почакай ...
29.03.2021 15:53
Нищо,ще му мине-
вярвай и почакай :)
цитирай
5. viadolorosa - Не е решил да го свърши. Заявавам ...
29.03.2021 22:19
kossef написа:
Не е решил да го свърши. Заявавам това като припомням /библейския/ разказа за Лот и десетте праведници от Содом и Гомора. Един, искрено обичащ, би могъл да спаси света. А вие /в стиховете си/ сте такава, и с такава надежда... Дерзайте!

Благодаря ви! <3
цитирай
6. viadolorosa - Нищо, ще му мине- вярвай и почакай ...
29.03.2021 22:20
shtaparov написа:
Нищо,ще му мине-
вярвай и почакай :)

Вярвам и се надявам.. &#128578;
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 151333
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!